y00, oskie poskie gör debut i denna blogg

Ännu en dag i "hjulet", ännu en dag av pluggande och jag måste säga att jag kan inte ha det tråkigare...

Just nu vill jag spela men vad låter vi vara osagt men istället så ska jag plugga och  egentligen borde jag pluggat ännu mer men det har jag inte lust till och jag gör som jag vill för jag bestämmer. Men nåja, imorrn är det i alla fall prov...

afiadfnåadfnasfasfaf
fansfaånsfainsdfnasasfafsadfadfd
afadfadfadfadfadfadfadfsfa
asfnianfiainf

Så dagens tema är  "vad ska man gör när man har tråkigt"?
-Själv börjar jag med att öppna webläsarn firefox, där skriver jag sedan in www.pixbox.se i adressfältet för att sedan trycka enter och sedan är jag inne på den fantastiske sidan där man på 10 sek kan lägga ut "me myself and i bilder",  fotograf bilder i form av bilder på vattenkranar, resbilder, "autumn bilder" ja vad som helst. När personen sedan gjort dessa album så ska den sedan bli polare med så många som möjligt för att kunna skrapa ihop så många kommentarer, besök/whatevva och även så att alla ska få se dennes otroligt meningslösa bilder...

Mitt mål när jag har tråkigt är i alla fall att ha roligt och för att få så roligt som möjligt så måste man hitta någon sorts glädje. Jag har alltid hört att skadeglädje är den bästa glädjen så därför har jag skapat ett okänt account på pixbox där jag kan lägga ut massor av kommentarer för att gör "denne" irriterad. Det bästa är när "denne" är online vilket denna nästan alltid är så att man kan ha ett kul litet chatsamtal där man genom levlingar, dryga kommentarer etc gör "denne" otroligt förbannad. Dessa samtal har de få ggr det har inträffat gjort min kväll till succé för skadeglädje är ju trots allt den bästa glädjen även om jag oftast inte tycker så.,

så... skaffa ett account och far och fläng sedan mellan alla idioter och skriv dryga äckliga kommentarer och få personen(någon du kanske inte tycker om) riktigt jävla irriterad!

 Jag gjorde faktist detta ikväll och det blev faktist bättre... Nu har jag haft litet roligt så nu kan jag istället luta mig tillbaka till det groteska äckliga jävla pluggandet...

vi hörs och ses men ni vet inte vem jag är
your oskie poskie

glömde dagens låt och här är den
http://www.youtube.com/watch?v=EePXylI7TPI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0