oskie poskie har brist på skrivmaterial.

Hej, oskie här igen och jag har har ju inte speciellt mycket att skriva om då allt mitt material för stunden är slut. Men samtidigt kan ju inte bloggen stå här och ruttna så något måste ju plitas ner, jag och herr M har ju faktist en plikt jäntemot våra läsare...När jag tänker på det så har jag faktist lite material men jag kan ju samtidigt inte använda upp allt på en gång. Tomrummen mellan vettiga kontra nonsensinlägg måste ju helt klart vara så när som perfekt balanserat vilket inte kan vara uppnått än då jag har ett för litet sample av inlägg men tiden går och inläggen blir ju allt fler.

Nu har jag ju faktist ordbajsat bort två minuter av eran tid så för att få något vettigt ur denna text så uppmanar jag er att köpa ett rosa bandet. Det gjorde jag och min till vanligt svarta och hemska själ känns redan mycket renare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0