från ilandsproblem till landskris.

Tja, oskie poskie här igen...

idag har jag valt att skriva om ilandsproblemet som nu har gått från att vara just ett ilandsproblem till en stor jävla landskris. Landskrisen även kallad Johan Palm som nu under hösten har medverkat i idol där han/hon är den blonda lilla pojken som ser ut och låter som en flicka. Den lilla pojken har ett alltförstort självförtroende och som alla andra idioter med stort självförtroende så har de oftast ingen som helst självdistans, det äldre uttrycket "varför vara ödmjuk när man vet att man är bäst" kan inte komma bättre till pass när man ska beskriva vad dessa offer tror om sig själv. Det sjuka är att Johan Palm verkligen inte är det enda offret... nej nej, jag ser massor av liknande mongolider när jag traskar runt i samhällets olika hörn, folk som tror för bra om sig själv fast de egentligen inte har någon anledning till att göra det...

I alla fall så har Johan Palm varit en stor pina under de få idol avsnitt man sett men när jag såg denna groteska otroligt hemska länk som jag ska posta nedan så började faktist orden döda döda döda eka i mitt till vanligt stilla lugna sinne.

http://www.youtube.com/watch?v=M62F42fBCRA&feature=dir

Den lilla snorungen visar upp en sådan grymt äcklig attityd bara för att han har fått lite värdelösa gratisprylar för låt mig gissa, 15k? och inte nog med bara hans dryga attityd utan han ska även sitta och smaska på ett tuggummi den oförskämda lilla snorungen... och efter att jag har sett denna länk så gick han från att vara det lilla ilandsproblemet i min värld till att vara den punkt jag helst skulle sikta på med pappas pisto!"!! Nu är tyvärr min pappas pistol inlåst och jag sitter helst och spyr ut mina åsikter i mina sköna 6k fotölj som jag köpt för mina egna pengar.

reminder, vapen är inte leksaker /oskie koiske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0