Dålig update

Det är mitt fel att min kära Oskie har dominerat bloggen här nu ett tag. Skärpning på den punkten! Det är faktiskt så att jag har haft väldigt mycket att göra här nu dom senaste dagarna. En sak som jag har gjort är att jag har shoppat käder via nätet, det är så skönt. För min del blev det en helt underbar vit baströja med knappar, lovet it!

Sen igår då var jag i luleå och gjorde en soldusch. Är ju så mycket prat om att det är farligt med solarium och så, men jag är inte så kunnig. Kanske någon av er läsare som kan dela med er av era kunskaper och erfarenheter? Vore bra med lite tips. Jag tar iaf det säkra före det osäkra och kör solduschar lite då och då.




Så här ser då en sol dusch ut för er som inte vet. Det är dock inte jag på bilden för jag är ju mkt smalare hihi ;* Sen efter det så var min kära pappa så snäll att han bjöd mig på kinmat. Tack pappsen, du är så söt ;*

Ikväll blir en ta-hand-om-mig-själv-kväll. Blir facemask, mörk choklad och vindruvor. Ska se sex and the city filmen också, den är så bra ;*


Lindt Exellence 99%, så god. Äkta kvallitet också, gillar inte marabous premium, nä usch och fy.

Ha det bra kära läsare.

Puss puss

/miss A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0